Tijdens de MVO-dag van Excelsior werd een speciale MVO-dug-out onthuld. Deze dug-out, die werd gerealiseerd met steun van Coca Cola, is bedoeld om deelnemers aan maatschappelijke projecten van Excelsior4All te belonen.

Speciale dug-out

De dug-out is van het type 2 goud en voorzien van vier luxe leren stoelen met het Excelsior4All en Coca-Cola logo. De dug-out is zwart gepoedercoat en heeft een vrijhangend stoelframe. De dug-out is tevens voorzien van een koelkast om zo de supporters tijdens de wedstrijd van heerlijke gekoelde dranken te voorzien.

Excelsior dug-out

 

Winnaar actie

Deelnemers kunnen een plek in deze speciale dug-out winnen tijdens een van de thuiswedstrijden van Excelsior. De dug-out wordt nog bestickerd met een Excelsior en Cola Cola uiting. Hiervoor werd een ontwerpwedstrijd georganiseerd. Deze werd gewonnen door Excelsior-supporter Santino Melgert.

Hij werd bij de onthulling van de dug-out het hoofdveld van Stadion Woudestein opgereden in een speciale elektrische auto van Toyota en mocht Excelsior - Almere City FC met twee vrienden volgen vanuit de MVO-dug-out. Santino sprak na afloop van ‘een bijzondere ervaring' om een wedstrijd van zijn favoriete club van zo dichtbij te volgen.

De supportersvereniging Pro Excelsior verzorgde rond de onthulling van de dug-out een speciale sfeeractie.

 

Excelsior dug-out Coca-Cola

 

Excelsior dugout